Nu räcker det

Jag kan ta en och annan elak kommentar angående mitt utseende eller mitt sätt att vara. Jag väljer att inte svara på dom för jag anser att hat föder hat och att besvara idioti är bara slöseri med tid.
Men när någon kommenterar mitt barns utseende på ett negativt eller rent ut sagt kränkande sätt så känner jag att det får fan räcka.
Jag tjänar inte en enda krona på min blogg. Jag behöver inte dela med mig av bilder eller mina tankar näst intill varje dag. Jag gör det för att jag tycker det är kul. Både för mig själv att läsa och se tillbaka men också för att jag tycker om att läsa andra mamma bloggar så därför tänker jag att kanske mina rader uppskattas också. 
Men det slutar absolut att vara roligt när någon idiot lämnar den minsta kommentar om mitt barn. Mitt oskyldiga barn som inte gjort någon något ont. 
Jag kan för allt i världen inte förstå varför det är nödvändigt att kommentera en bebis på 4 månaders utseende? Är du bara en genomrutten människa eller är det på riktigt något fel på dig? Oavsett om du gör det för att du vill skapa en reaktion eller för att du faktiskt tycker så, gör att jag tycker så fantastiskt synd om dig. Att du inte har mer i ditt lilla liv att göra än att sitta och läsa mamma bloggar och klanka ner på vårt och våra barns utseende.
Nu slutar jag här.
Inga fler ord behövs. Jag tror folk förstår precis hur jag känner.

Allmänt | |
#1 - - Therese:

Usch och fy vad tråkigt att du ska behöva utstå detta! Fast det inte går att låta bli att ta åt sig så säger jag ändå, din blogg är jätterolig att följa och f ör er att ha kvar. Bry dig så lite som du kan om detta och lägga energi på dig och din fina familj :) ♥

#2 - - Anonym:

Antar att det är kommentaren om skelningen som du syftar på, men det är väl bara någon som försöket provocera dig och väljer något väldigt korkat att skriva, då skelning i småbarn är fullständigt normalt. Nu säger jag inte att han gör det eller att det är rätt att skriva, men personligen så kan jag faktiskt tycka att kommentarerna mot dig själv har varit mycket värre, för den mot Sam var ju bara korkad. Tycker iaf att du hanterar den negativa feedbacken otroligt väl och att det är trist att låta någon onödig person förstöra för dig, eftersom du säger att du vill blogga.

#3 - - Anonym:

Usch! Jag hoppas att dessa personer bara kan inse hur otroligt dumt, meningslöst och elakt det är! Hur kan man vara så dum att man ens orkar skriva elakheter bara för att.. ja, vadå? Få en reaktion? Idioti är vad det är och det är pinsamt!

Du och din son är underbara, inifrån och ut! Massa kärlek❤️

#4 - - Viktoria C:

❤️

#5 - - M :

❤️

#6 - - Z:

Har läst din blogg från och till sedan du var gravid eftersom att jag också var det då. Tycker att det är kul att läsa din blogg och är facinerad över hur fort din kropp återhämtade sig :) töntigt att folk ska kommentera hur ett barn ser ut eller hur du ser ut också. Keep up the good work! Gillar din blogg

Upp