Måndag - välkommen sommaren




Godmorgon måndag.
Vid ungefär den här tiden alla år börjar jag sommar-stressa. Ni vet stressa över om man valt rätt semesterperiod, om vädret kommer bli bra, resor/aktiviteter osv osv. Alltså innan sommaren ens börjat börjar jag hetsa över saker som jag inte har någon kontroll över. Men inte i år! Nope! Jag vet redan att det kommer bli den bästa sommaren någonsin. För det är Sammis första sommar med oss. Han kommer förmodligen och förhoppningsvis börja krypa omkring i mitten av sommaren och kanske i slutet, början av hösten börja ställa sig upp mot saker och med våran hjälp kanske ta några stapplande steg. Det ser jag fram emot.
Jag ser fram emot en sommar med ledighet för både mig och Johan. Att vi tillsammans kommer få mycket tid med lilleman dom bästa och finaste månaderna på året och att vi tillsammans kan njuta av mina sista månader som mammaledig.
Jag ser fram emot att lilleman kommer få en liten tremening i mitten av sommaren som vi kan snusa på och jag ser fram emot att få fira lillemans 6-månaders dag dagen före midsommar. 
Jag ser fram emot fina sommarkvällar oavsett väder med min lilla familj och våra vänner och deras kids och jag ser fram emot alla minnen vi ska skapa vår första sommar med vår son!
Så inför denna sommar känner jag alltså ingen stress. Bara glädje ❤️
Den 27/5 går Johan på semester och sen pappaledighet så nu räknar vi ner!
Det får bli avstampet till den bästa sommaren någonsin ❤️❤️❤️


Allmänt | |
#1 - - Veronica Wallgren:

Jag dör, så himla söt!

#2 - - Anonym:

Är han skelögd?

#3 - - Hanna:

Anonym: är du dum i huvet?

#4 - - Anonym:

Jag hoppas och tror att det är av okunskap kommentaren om skelning skrevs.. Jag tänkte därför dela med mig av lite info gällande bebisar och skelning eftersom jag inte tror att du har egna barn eller erfarenhet av barn.. För att små bebisar skelar är inget ovanligt! Hos små barn har inte synen utvecklats fullt ut så om du ser någon form av skelning hos barn i framtiden så vet du kanske svaret nu! Om du har fler funderingar gällande skelning hos små barn hänvisar jag dig till någon BVC sköterska eller optiker..

Så fantastiskt söt Sam är Malin! Får jag fråga vart du hittat de fina shortsen?😘

Svar: Tack snälla du ❤️
Shortsen är från h&m.
Kram 😘😘😘
leewahlbergmalin.blogg.se

#5 - - Anonym:

Jag hoppas och tror att det är av okunskap kommentaren om skelning skrevs.. Jag tänkte därför dela med mig av lite info gällande bebisar och skelning eftersom jag inte tror att du har egna barn eller erfarenhet av barn.. För att små bebisar skelar är inget ovanligt! Hos små barn har inte synen utvecklats fullt ut så om du ser någon form av skelning hos barn i framtiden så vet du kanske svaret nu! Om du har fler funderingar gällande skelning hos små barn hänvisar jag dig till någon BVC sköterska eller optiker..

Så fantastiskt söt Sam är Malin!

#6 - - M:

❤️ Så söt!!!

Upp