Tisdag



Idag mår vi inte så bra. Har jätte ont i halsen och känner mig febrig.
Va tvungen att ställa in min powerwalk date med Amanda och Elton vilket kändes jätte tråkigt men jag vill inte riskera att smitta dom med nåt och sen borde jag väl ta det lugnt också. Både min syster och min sambo har varit på mig om att vila och inte gå hundra promenader som jag brukar göra på dagarna! Haha
Svårt även när man är risig att ta det lugnt men jag försöker.
Planerna för dagen är att vila och sen försöka baka gluten fria tekakor. Får hoppas att dom här är godare än dom jag bakade sist! Dom smakade fan skit! Haha så håll tummarna att dom här blir godare.
Hoppas ni får en fin tisdag!
Puss ❤️
Allmänt | |
#1 - - Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom:

hoppas du mår bättre snart

Svar: Tack ❤️
leewahlbergmalin.blogg.se

#2 - - Empan :

Med tanke på att du springer fler km på en vecka än jag gjort hittills i mitt liv tycker jag gott du kan unna dig en vilodag så du hinner ladda batterierna och bli frisk 🌟💛 Det är ju också "träning" minns du väl? 😌 Kram

Svar: Ja Gud ja! Är verkligen träning att försöka vila också! Så ska verkligen "träna" mycket nu kommande dagarna 😘😊
leewahlbergmalin.blogg.se

#3 - - Veronica Wallgren:

Krya på dig!

Svar: Tack snälla ❤️
leewahlbergmalin.blogg.se

#4 - - Matilda:

Alltså så söt han är! 😍 Jobbigt med förkylning, hoppas det går över fort!

Upp