Onsdag - fina damer och fint väder




Idag har vi haft besök av tre fina damer. Lena, Juni och Freddan.
Jag och lillskrot är förkylda... igen så vi försökte hålla oss på säkert avstånd så vi inte skulle smitta ner dom andra.
Men Freddan ville hålla en liten stund ändå. Trots snor och andra trevliga saker som lilleman hade i fejjan! Haha 
Men på riktigt hur kan man bli förkyld med halsont och huvudvärk 3 gånger inom loppet av två månader?!
Mitt immunförsvar alltså!!! 
Måste ut å träffa mer folk så det byggs upp igen å inte bara sitta hemma isolerad från omvärlden! 
Nu sover lilleman. Skönt för honom. Han har inte kunnat sova så bra på några dagar. Skulle gissa att det är pga hans lilla förkylning. Å idag blir han ju hela 3 månader också! GALET så snabbt tiden går!
Imorgon har vi tid på BVC för hans 3-månaders sprutor... Ångest!
Men de får gå bra! Har tvingat jojje att ta ledigt en timme å följa med oss som moraliskt stöd... mest åt mig då iofs! Haha
Men jag tänker att de hjälper ju inte lilleman om han har en halvt hysterisk mamma som står å ska försöka hjälpa till! Då är de nog bra om hans lugna pappa följer med också!
Nu ska jag ta en till alvedon, koka te för mitt halsont å hoppas jag inte är sjuk så länge denna gång!
Hoppas ni har en fin onsdag!
Puss ❤️❤️❤️
Allmänt | |
#1 - - Emelie:

Krya på er 💛

#2 - - Emelie:

Krya på er 💛

Svar: ❤️
leewahlbergmalin.blogg.se

Upp