Onsdag - du förgyller varje dag


Har haft en vaken natt inatt. Men inte pga sötnosen ovan. Jag har snorat, hostat och febrat. Ja febrat är ett ord... not. Men nog om det. Ingen tycker om att höra om andras sjukdomar. Istället tänkte jag berätta om min son. 
Oavsett hur dålig en dag har varit eller hur dåligt man mår så kan man inte vara ledsen när man får hålla i honom. Snusa på hans små kinder, pussa på hans små läppar och gosa med hans knubbiga som fötter.
En dålig dag fylld av ångest blir direkt den bästa dagen när man får ett leende och ett litet stryk på kinden. Även om stryket fortfarande är omedvetet så är det ändå det bästa man kan få. Ett litet bebis stryk med en knubbig liten hand som luktar ljuvligt ❤️
Så nu när jag är sjuk och inte får vara så mycket uppe i honom förstår ni kanske att mitt hjärta går i tusen bitar! 
Men jag tänker på allt gos vi kommer ta igen då jag är bättre igen.
Då kommer sammi-bammi och mammis gosa som om det inte fanns någon morgondag ❤️❤️❤️
Glad onsdag förresten!
Puss ❤️
Allmänt | |
#1 - - Jennifer:

Sammis är verkligen kungen av gulliga onesies 😊 krya på dig, vi hade den där förkylningen alla tre för några veckor sedan....usch säger jag bara!

Upp