10 saker om min graviditet


Min älskade vän Lena har lagt ut en lista på 10 saker om sin graviditet. Va så kul att läsa hennes lista så jag tänkte lägga ut en jag också.
Lilleman är nu 10 veckor. 11 på onsdag så nu när man fått lite perspektiv på graviditeten och förlossningen kan det kanske va kul att lista några saker. 


1. Jag fick göra ett ultraljud så tidigt som i vecka 5. Lilleman var då bara en liten böna men dom kunde redan då se ett litet hjärta ticka ❤️

2. Jag mådde sjukligt illa dom första 15 veckorna men spydde konstigt nog nästan aldrig.

3. När vi gick in i vecka 25 hade jag bara gått upp 5 kilo.

4. All hårväxt förutom den på huvudet stannade upp. Så jag behövde aldrig raka benen på 9 månader!

5. Jag hade aldrig några konstiga cravings och jag åt nog varken mer eller mindre under hela graviditeten.

6. Jag kände på mig från dag 1 att det var en liten kille som låg i min mage. 

7. Vi hade inget namn bestämt till honom innan han kom utan de bestämde vi 3 dagar efter han fötts.

8. Jag var aldrig rädd för förlossningen. ❤️

9. Jag fick inte en enda bristning.
(Inte för att det hade gjort nåt)

10. Förlossningen var något helt fantastiskt som jag skulle kunna göra om hundra gånger! Smärtan var inte lika farlig som jag trodde den skulle vara och jag har aldrig känt mig så stark som i slutskedet när han äntligen kom ut ❤️❤️❤️ 
Allmänt | |
#1 - - Micke:

Varför struntar du i att svara på frågor som dina läsare ställer?

Svar: Jag svarar på alla frågor som inte är för personliga! Eftersom det är min blogg har jag ju lyxen att kunna välja vilka kommentarer jag vill svara på 😊
Kram
leewahlbergmalin.blogg.se

#2 - - Micke:

Gick jag över din gräns när jag undrade vad Swadla är?

Svar: Jag tror vi vet båda två att det inte är den frågan jag syftar på
leewahlbergmalin.blogg.se

#3 - - Lena:

Haha Micke! Googla swadla om du är nyfiken.

Yaaay! Vad roligt att du också gjorde en lista :) Kul att läsa!

#4 - - Emelie:

Kul med listor - man får med så mycket! Nu blev jag också sugen på att göra en 🌟

Svar: Eller hur! Ja det tycker jag du ska göra! Sååå roligt att läsa andras😊😊😊
leewahlbergmalin.blogg.se

Upp