Tisdag - en ny dag




En ny dag och försök till nya tag.
Men imorse var jag så dålig och hade så ont att Johan var tvungen att stanna hemma.
Så idag har jag försökt vila så mycket som möjligt. Har roat mig med att läsa kokböcker och försökt samla lite inspiration till nya maträtter. 
Johan tog med sig lillgrodan till sina föräldrar nu för en stund sen så att jag skulle få vila riktigt ordentligt utan en liten som ligger och pockar på min uppmärksamhet. Jätte snällt av honom och kändes skönt men så klart så började jag sakna mina killar så fort dom klev ut genom dörren ❤️
Slängde ihop en hemmagjord pizza till middag och nu ska jag försöka vila ännu mer.
Har knaprat piller hela dagen och alvedonen hjälper ändå helt okej.
Dock så känner jag direkt när den slutar värka för då får jag dödsont igen.
Men ska bädda ner mig i sängen nu med datorn och se lite serier och försöka njuta av att jag har huset för mig själv. 
Men det är svårt. Allt blir så tyst och konstigt utan lilleman!
Imorgon var planen att jag och Lena skulle hälsa på Pernilla och hennes lilla kille. Men vi får se hur jag mår imorgon. Vill så gärna följa med och träffa lite folk men måste försöka vara lite smart och vila så jag inte måste vara fången hemma längre än nödvändigt!
Hoppas ni haft en fin tisdag!
Puss ❤️❤️❤️
Allmänt | |
#1 - - josephine Asplund:

Mums =) Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen!
kramar <3

Svar: Tack detsamma ❤️
leewahlbergmalin.blogg.se

#2 - - Micke:

Vad har du åkt på?

#3 - - nouw.com/bjorklundhanna:

Vad tråkigt att du är sjuk! Vad är det som hänt riktigt? Krya på dig!

#4 - - Micke:

Vad har du åkt på?

Upp