Måndag - äntligen ny månad



Vet inte varför jag känner så men det känns så sjukt skönt att januari är över och att vi nu går in i februari. Är nog för att det då bara är en månad kvar till vår. Eller det är väl tekniskt sätt inte vår i mars men mars är iaf den månaden jag räknar till den första vår månaden även fast det kan vara minus 20 grader och snöstorm ute! Haha 
Planerna för denna måndag och första dag i februari är att ta en prommis in till stan med lillgubben. Lämna tillbaka ett par byxor, kolla om kicks har Chanel rouget jag suktat efter i flera veckor samt köpa någon god lunch och avnjuta den hemma sen framför nåt bra serieavsnitt. Sen ska jag försöka hinna nätshoppa lite inredning också. Får se om jag hinner allt. Beror lite på lillgubben ❤️
Hoppas ni får en fin måndag!
Puss och glad februari ❤️❤️❤️
Allmänt | |
Upp