Torsdag - Stockholm och Adele


Godmorgon torsdag!
Idag åker jag till Stockholm med syrran. Vi ska se Adele imorgon och hälsa på vår barndomskompis som vi träffar alldeles för sällan. ❤️
Tror inte jag nämnt tidigare att jag ska åka. Jag har haft lite ångest inför det så har inte riktigt velat tänka på det! 
Alltså inte för själva trippen. SUPER kul att träffa Jessica och Micke och se Adele. Men får ont i magen så fort jag tänker på att jag ska lämna lillgrodan hemma 💔
Jag vet att han är i goda händer hemma med pappa. Jag har mest ångest för att jag kommer sakna honom så fruktansvärt! Å Johan också så klart! Men han kan jag ju ringa och prata med iaf... 
Sen får jag så dåligt samvete att jag ska få åka iväg och göra roliga saker och Johan måste vara hemma.
Lilleman har ju som ni kanske förstått haft några dåliga nätter på sistone och det har börjat lämna lite spår på hans humör på dagarna också. Igår var han jätte arg hela dagen tex. Då är det skönt att vara 2 så man kan avlösa varandra i tröstande och skrikande osv. Så om han är arg och cranky idag och imorgon också kommer jag få så dåligt samvete att jag är borta och inte hjälper till!
Åhhh ångest!
Men ser så klart fram emot dessa dagar också.
Måste bara försöka slappna av och inte få ångest över allt hela tiden! Haha
Hoppas ni får en fin torsdag iaf!
Puss ❤️❤️❤️

Allmänt | |
#1 - - Therese:

Förstår det känns jobbigt men som du säger får du försöka njuta och ha roligt! Passa på att sova lite mer och pappa och Sam får egentid :) Ha en toppenresa!

Svar: Ja men precis! Tror de är jätte nyttigt och mysigt för killarna att få lite egentid!
Tack sötnos, det ska jag ha ❤️😘
leewahlbergmalin.blogg.se

#2 - - Linnea:

Detta måste höra till mamma generna 🙊 är exakt likadan! Och klart det känns ännu värre om bebis går igenom någon jobbig liten period. Som du säger du kommer ha jätte kul och lite/galet mycket hemlängtan. Men tänk dig komma hem utvilad till dina prinsar!! Lycka! Ha så kul! P.s. Njut!

Svar: Men tack snälla du! Jag ska försöka njuta ❤️
leewahlbergmalin.blogg.se

#3 - - Emelie:

Trevlig helg 😍

Svar: Tack sötis ❤️
leewahlbergmalin.blogg.se

Upp