Torsdag - mostermys och sliten mamma




Först vill jag bara tacka för alla gulliga kommentarer på mitt inlägg om min amningsberättelse.
Så himla fina ni är ❤️
Å skönt att vi är ganska många som ändå upplevt att amning inte alltid är en dans på rosor!

Igår var vi iaf hemma större delen av dagen. Men när solen tittade fram på eftermiddagen och mamman kände sig så sjukt uttråkad och rastlös så blev det en promenad in på stan för att möta upp Hannis och för att köpa några nya pyjamaser till lilleman. Han har snart vuxit ur alla sina i strl 68. Dock så har han verkligen inte storlek 74 än på kläder! Inte på långa vägar! Jag skulle säga att han har strl 62/68 typ. Vette tusan varför alla pyjamaser börjar bli för korta i benen och armarna på honom. Jag kan ju omöjligt att krympt alla i tvätten? Kanske pyjamaser överlag är lite små i storlek? 
Hur som helst så inser jag hur sliten jag ser ut när jag kollar på bilderna! Sömnbrist och vissa dagar matbrist börjar nog ta ut sin rätt! Haha
Men eftersom vi nog får dras med lite upphackad sömn ett tag till så kanske det är dags att slå till på en riktigt bra concealer. Å typ hemleverans av matvaror... gärna med en personlig kock på köpet som kan både laga maten och mata mig med den! Ska kolla upp om det finns någon sån tjänst! Haha 
❤️
Allmänt | |
#1 - - Lena:

Sliten eller ej så är du supersnygg, som vanligt ♥

Svar: Tack babe ❤️❤️❤️
leewahlbergmalin.blogg.se

#2 - - Jennifer:

Jag upplever samma med pyjamaserna, speciellt de från kedjorna. Kan det bara så att de konsekvent drar ihop sig efter tvätt??

Svar: Ja det måste vara det! Har hört fler som säger samma sak! Bäst tycker jag de från Kappahl ändå varit. Dom har han kunnat ha längst! Men dom från h&m och Lindex har tyvärr blivit små väldigt snabbt!
Kram ❤️
leewahlbergmalin.blogg.se

#3 - - Anonym:

Åhléns pyjamaser är super!! Och de med knäppning, inte dragkedja... Kolla in dom 😊. Våran "bebis" som blir 1år om ca 2v kunde ha strl 62/68 LÄÄÄÄNGE

Svar: Jag va faktiskt in på Åhléns och köpte några! Nu tror jag att våran "lilla" kille kanske är något större än en vanlig 4 månaders bebis också men jag tycker ändå att han borde kunna ha storlekar lite längre. Å vanliga kläder passar ju mycket längre än pyjamaser. Skumt ändå 😂
Men tusen tack för tipset ❤️❤️❤️
leewahlbergmalin.blogg.se

#4 - - Anonym:

..våran bebis var/är ingen "petit". Och just nu har hon 74/80 på sin pyjamas fr Åhléns (och som jag skrev så fyller hon 1 om 2v 😉). Vet inte om det är nån skillnad på deras "modeller", men dom vi haft är "eco" (bara för att dom känns så himla sköna!!). Hoppas din lilla sötis kan ha dessa ett tag 😊

Svar: Men va bra! Då kanske vår lilla groda också kan ha dom lite längre ❤️😘
leewahlbergmalin.blogg.se

Upp