Onsdag - mitt i veckan




Godmorgon onsdag.
Inatt bestämde sig den här lilla coolingen att vara vaken från 23 på kvällen till nu var en bra idé.
Mamman tycker dock inte riktigt att den idén var lika klockren.
Trött som en gammal disktrasa är jag nu så klart och den stackars pappan som åkte till jobbet nyss va lika sliten han med. Men tack och lov tror jag ändå att han fick lite mer sömn än mig.
Planerna för dagen är att möta upp några snygga mammor och deras bebisar men vi får se hur denna morgon utvecklar sig. Jag har på känn att lilleman kommer vara allt annat än nöjd idag då han knappt sovit nåt inatt. Men jag hoppas han kan sova några timmar nu på morgonen. Skulle va skönt att komma ut ur huset en sväng idag! 
Beställde och fick hem en jätte fin klänning igår som jag hade tänkt ha på lillemans dop. Men den är rosa... eller typ beige/rosa så alltså ganska ljus. Å en ljus klänning plus en bebis brukar oftast sluta i katastrof. Men jag får väl försöka va så försiktig jag bara kan. För den va så himla fin!
Nä nu ska jag försöka söva grodan så jag också kanske får slå igen mina ögon en liten stund! 
Puss och glad onsdag ❤️❤️❤️
Allmänt | |
#1 - - Veronica Wallgren:

Gud så söt!

Svar: <3
leewahlbergmalin.blogg.se

Upp