Måndag - nya tag och fin morgonrunda



Godmorgon måndag.
Va fortfarande lite deppis efter gårdagen så att kliva upp 04.30 och dra ut å löpa kändes inte så jätte kul. Men med Josefin och Vanja i öronen och bra löparväder så hade mitt humör vänt efter bara 5 min ute i spåret! 
Skrattade så jag grät till avsnittet jag lyssnade på och blev så sjukt peppad på livet igen. När jag tänker efter så blir jag alltid så himla peppad efter att ha lyssnat på deras pod så den är verkligen att rekommendera! Älskar den men är lite ledsen för har snart lyssnat ikapp alla avsnitt så då måste jag vänta en hel vecka mellan avsnitten! Men men värre saker har väl inträffat! Haha
Har hunnit ha ett Skype möte med lin chef också å nu ska jag försöka laga nån slags lunch.
Hoppas ni får en fin måndag!
Puss ❤️❤️❤️
Allmänt | |
Upp