Fredag - glad fredag





Godmorgon fredag.
Idag var det kallt när jag sprang min vanliga runda.
Det var även ovanligt folktomt också.
Har alltid en runda varje vecka då jag inte springer på tid.
Försöker alltid lägga den rundan dagen som jag vet att jag förmodligen kommer va ganska sliten. Vilket oftast är på fredagar.
Även så denna fredag.
Sliten men glad.
Mer så att jag är lite sliten i kroppen.
Ryggen börjar ta stryk av att bära lilleman hela tiden och axlarna lika så.
Därför är helgen så välkommen så Johan kan avlasta mig lite!

Igår unnade vi oss lite tid ensamma utan grodan. Vi gick på bio. Den tidiga ska väl dock tilläggas! Vi må vilja va ensamma en stund men vi är fortfarande småbarnsföräldrar som ständigt är dödströtta! Hehe
Vi såg iaf Djungelboken och den va så himla fin! 
Så gå å se den! Rekommenderas varmt ❤️

Dagens planer är en lång powerwalk med vagnen, kanske en sväng på stan om lilleman tillåter och sen kommer två saknade vänner hit ikväll för lite mys med grodan och med mig också hoppas jag!
Hoppas ni får den finaste fredagen!
Puss ❤️❤️❤️
Allmänt | |
Upp