Fredag


Hej fredag och hej från en trött  barbamamma. 
I helgen ska jag julpynta, mysa i gummis, julpyssla med fina tjejer och pussa på sambo.
Igår va vi på en mini datenight. Käkade middag på Waynes och sen gick vi och såg sista hunger games filmen på bio. Mysigt och välbehövligt att byta mjukisarna mot jeans för en kväll. 
Nästa vecka går startskottet för julen i form av julfest med Jojjes jobb. Tätt följt av julbord med mitt jobb veckan efter och samma vecka julbord igen med Jojjes familj. Så mycket julbord och julfirande redan i tidiga december. Men lika bra. Känner mig mer och mer otymplig så jag tvivlar på att jag skulle klara av större tillställningar senare i december :) 
Nu blir det jobb i ca 2 timmar till och sen går jag officiellt på mammaledighet. Ihhhhhh <3
Hoppas ni får en fin helg!
Puss <3<3

Allmänt | |
Upp