Onsdag - London haul



Var ju ingen shoppingtripp den här gången egentligen men några saker fick jag med mig hem ändå :)
Läppenna från revlon, färgad dagkräm från Laura Mercier, puder från rimmel, nagellack från dior och ögonskuggepalett från makeup revolution London. Dagkrämen ska jag använda i sommar då jag förhoppningsvis är lite brunare så den är aningens för mörk för mig nu. Men har testat den och den är ljuvlig! Läppennan från revlon kommer bli en vardagsfavorit. Perfekta vardagsfärgen och eftersom den är matt får man inget på tänderna å håret fastnar inte heller på läpparna! Haha
Skorna kommer jag swisha omkring i på jobbet tills snön och slasket lämnat gatorna :)
Nu ska jag lägga mig å vila igen. Så klart åkte jag på feber när vi kom hem så känner mig inte så himla kaxig nu! Misstänker halsfluss också för halsen gör så himla ont :(
Men ska vila å dricka te så förhoppningsvis mår jag bättre snart!
Hoppas ni får en fin onsdag!
Puss <3

Allmänt | |
#1 - - Emma:

Kul att se vad det blev! Jag har hört om den där paletten i vlogs men jag är verkligen jättedålig på att sminka mig, så har inte testat den. Läppennan har jag däremot testa, verkligen "sköna" eller vad man ska säga på läpparna.Hoppas du börjar må bättre snart!

Svar: Har inte hunnit testa den så mycket eftersom jag varit sjuk men har testat lite grann och so far so good så köpt den och testa! Det är värt det :)Kram
leewahlbergmalin.blogg.se

Upp