Måndag - blandat från helgen






Startade helgen med kräftskiva hos Hanna i fredags. Sen lunch i solen med Freddis och Lena och Juni lördags. Igår hade jag storslagna planer på att byta gardiner och tvätta och handla inför veckan men som jag nämnde i lördags så var jag lite krasslig. Borde ha stannat hemma istället för att mingla runt på matfesten i solen för igår vaknade jag med feber så jag låg däckad hela dagen. Men trots sjukdom så har jag haft den bästa helgen.
Jojje kom hem tidigt igår morse från deras lilla stug-äventyr och det var mysigt att få hem honom också. Trots att jag mest låg i dvala hela dagen! Haha
Idag mår jag lite bättre men är fortfarande risig så ska försöka ta det lugnt. Är ju så himla svårt dock! Hatar att sitta stilla. Får typ panik! Haha
Hoppas ni får en fin måndag iaf :)
Puss <3
Allmänt | |
Upp