Måndag - Det finaste i livet är du ❤️



 Nu är det maj månad och första dagen det faktiskt varit varmt och skönt! 
Jag hade klätt mig alldeles för varmt när jag löpte imorse så när jag och Sammis tog vår dagliga promenad så såg jag till att klä mig lite svalare! 😊

Lilleman har haft en vaken natt inatt igen vilket innebär att jag också låg vaken. Låg och funderare lite på året som gått hittills. Redan 5e månaden på året. Snart har halva året sprungit förbi!
Året startade ganska tufft för mig. Fantastiskt på ett sätt då vi precis fått Sammis. Men jag var sjuk hemskt mycket i början av året. Jag är väldigt sällan sjuk annars. Å när jag äntligen började känna mig någorlunda som mig själv igen vilket tog flera månader så åkte jag på en riktigt jobbig grej. Vill inte gå in på exakt vad men jag var så illa därhän där ett tag att jag varken kunde sitta , gå eller bära omkring på Sam. Jag fick panikångest attacker var och varannan timme i nästan en hel vecka pga smärtan så Johan var tvungen att vara hemma med oss. Känns som jag typ först nu återhämtat mig helt psykiskt från det.
Jag hoppas och ber varje dag att jag inte får tillbaka det.
Å att jag kan uppskatta månaderna som är kvar på året mer. För det har känts lite som en bergochdalbana för mig. 
Det som dock varit konstant är kärleken jag känt för min lilla familj. Lilleman och Jojje. Utan dom hade början av året varit ännu tuffare än vad det varit.

Men nu ska jag tillsammans med våren blomma ut och bli mitt vanliga glada och friska(hoppas jag) jag och njuta av våren och sommaren och mina sista månader som mammaledig.
Lilleman växer för varje dag och jag vill verkligen kunna stanna upp och uppskatta tiden vi har tillsammans.
Älskade lilla groda. Tack för att du gör mammas liv så mycket bättre varje dag. Kan fortfarande inte förstå vad vi gjort för att förtjäna dig! 
Vi älskar dig så oändligt mycket ❤️
Allmänt | |
#1 - - Veronica Wallgren:

Sötnos!

Svar: ❤️
leewahlbergmalin.blogg.se

Upp