Lördag- vad vi ska göra i helgen?


Godmorgon lördag.
Igår var vi på aw med en grupp härliga och jag premiärdrack min första alkoholhaltiga dryck på över ett och ett halvt år. Gott var det men det fick räcka med en. 
Före aw:n var vi en sväng förbi på Johans jobb för dom ville träffa lilleman. Å han fick så fina presenter. Av mina arbetskompisar fick han också så fina presenter. Ska visa sen vad han fick för jag blev så glad! Lilleman också! Hihi
I helgen ska vi bebismysa, tvätta lite och träna.
Jag har kommit igång med löpningen igen och det känns fantastiskt!
Tar det ganska lugnt än dock. Men om jag får ok efter min efterkontroll så tänker jag köra igång med samma träning och samma sträckor som innan jag blev gravid :)
Hoppas ni får en fin helg!
Puss ❤️❤️❤️
Allmänt | |
#1 - - Micke:

Varför denna ivrighet?

Svar: Ivrighet inför vad? 😊
leewahlbergmalin.blogg.se

#2 - - Lena:

Han är så söt att man dööööör <3
Speciellt bilden längst ner till höger för han ser så himla nöjd och glad ut! :)

Svar: Ja visst är han?! ❤️❤️❤️
Är så himla gulligt då han ler 💕💙🤗
leewahlbergmalin.blogg.se

#3 - - Freddan:

Sååå söööt! :D Diggar posen på första bilden ❤️

Svar: Hihi ja visst är han fiiin ❤️
leewahlbergmalin.blogg.se

Upp