Torsdag - vecka 33


Så kallt idag!
Å så trött. Har verkligen fått tillbaka min preggo-trötthet. Somnar före 21 varje kväll och håller nästan på att falla i dvala redan vid 14 på eftermiddagarna.
Men inte så konstigt kanske. Är ju trots allt gravid i 8e månaden nu. Hur sjukt är inte det?! 
Snart är det bara en månad kvar tills lillen är här. Eller ja. Om han nu inte bestämmer mig för att stanna längre. Jag hoppas ju att han kommer när han är beräknad men jag börjar tro mer och mer att vi kommer få en januari bebis istället för en december bebis.
Utöver tröttheten fortsätter jag att dras med foglossning och det börjar bli ganska tungt i övrigt också. Magen är i vägen och jag känner att han växer och blir tyngre för det blir även min mage. 
Alla som fått barn säger att dom sista veckorna går snabbt och det hoppas jag innerligt för jag börjar bli ganska less på att vara gravid nu.
Har väl iofs haft tur. Min mage poppade väl på riktigt inte förrän i vecka 30 typ och jag har ju ändå kunnat leva precis som jag gjorde innan. Förutom alkohol å nån enstaka maträtt som jag fått avstå. Är ju först nu det börjat kännas tungt och jag tror de beror mycket på foglossningarna. Att inte kunna gå och röra sig normalt tär på en ganska mycket. 
Nä nog med gnäll.
Ikväll ska vi iväg till mamma å pappa å käka middag.
Blir mysigt att träffa sheldon också som jag inte fått gosa med på evigheter.
Sen håller vi tummarna på att vi får vagnen i veckan eller nästa. 
Hoppas ni får en fin torsdag!
Puss <3
Allmänt | |
#1 - - Nina:

Du är så fin! Ser inte ens gravid ut ju! Kan du inte skriva lite mer om hur ni har tänkt lägga upp föräldraledighet osv? Å mer bilder på saker och kläder ni köpt till lillen?

Upp