Fredag - till mini


Kunde inte låta bli när jag såg detta på Lindex. Dessutom har dom 20% på alla barnkläder nu så då är det ju dumt att avstå! Hihi
Köper just nu kläder i strl 62 till lillgubben då jag fått tips från flera håll att dom små liven har strl 62 ganska länge. Detta borde han kunna ha i februari-mars nån gång. Längtar redan till jag får sätta på honom dom små tossorna <3
Allmänt | |
#1 - - Hanna:

Åh den där outfiten är så himla fin! Tycker du gjorde helt rätt som köpte den, tossorna är bara för underbara <3

#2 - - Viktoria C:

Åh. Jag köpte bodyn i det turkosa printet. Superfint! Vi vet ju heller inte vad det är kör kön, och det ljusturkosa tänkte jag kan passa oavsett. :)

Svar: Ja men de passar ju perfekt både till en liten kille och en liten tjej! :) så kul att handla saker till dom små. Roligare än att handla till sig själv ;)
leewahlbergmalin.blogg.se

#3 - - Matilda :

Har också dom byxorna till vår pajk! Lindex är verkligen toppen just nu😊

Svar: Ja visst har Lindex mycket fint?! Får verkligen anstränga mig för att inte köpa alltför mycket :)
leewahlbergmalin.blogg.se

Upp