Torsdag - år 2015


Sista dagen på året och om man ska summera år 2015 måste jag nog säga att det hittills varit det bästa men också mest lärorika året i mitt liv. 
I början av januari bestämde vi att det skulle vara vi resten av livet så den 7 januari förlovade vi oss. Som vanligt planerade vi in en resa och längtade efter sol och bad. Men före det i april fick min bästa vän barn. Älskade lilla Juni kom och livet fick en ny mening.
Kort där efter började jag känna mig trött, illamående och konstig. Trodde det berodde på att jag va utarbetad och att vintern varit för lång men det skulle visa sig att jag var gravid. Vi blev så glada och livet fick ännu en gång en ny mening. Hade några tuffa veckor i början av graviditeten med illamående och yrsel men lagom till vår resa till Grekland i slutet av maj började det sakta men säkert kännas bättre igen.
Vår vecka på Rhodos var ljuvlig och fick bli den sista solsemestern bara jag och Johan. Nästa gång vi reser gör vi det med en till liten familjemedlem <3
Sommaren gick snabbt och i slutet av augusti fyllde Johan 30. Vi firade med en spa weekend. Hösten gick sen snabbt, men ändå långsamt. Vi räknade ju ner månaderna till december och lillgubben! 
December var en mysig månad då jag hade semester hela månaden innan han kom. Jag vilade mycket och förberedde inför vad som komma skulle. 
Sen den 23/12 kom han ju äntligen vår lilla älskling! 
Livet har aldrig känts så fullständigt som nu och alla pusselbitar föll på plats.
Igår blev han en vecka och även fast mycket känns skrämmande fortfarande så måste jag säga att mitt nya liv som mamma slår mitt gamla liv som icke-mamma med hästlängder! 
Så tack 2015 för att du var det bästa/jobbigaste/mest lärorika/fantastiska år någonsin. 
Jag ser redan fram emot kommande år  tillsammans med min älskade lilla familj!
Gott nytt år <3<3 
Allmänt | |
#1 - - M:

När kommer förlossningsberättelsen?

Svar: Den kommer under början av nästa vecka!Lovar! :)
Kram
leewahlbergmalin.blogg.se

#2 - - Jennifer:

Gott nytt år på er! Tror mitt för tidiga nyårslöfte blir att försöka hålla mig vaken till 24 och inte somna nattandes Klara kl 22 😅 Kram

Svar: Gott nytt år på er med!Kunde du hålla ditt nyårslöfte nu då? :)
Kram
leewahlbergmalin.blogg.se

#3 - - Elin:

underbara bilder!

Svar: Tack snälla du ❤️
leewahlbergmalin.blogg.se

Upp