Torsdag - igår






Tack vare min älskade sambo blev julafton världens mysigaste dag.
Startade dagen med löpning och sen gjorde vi frukost och hade julklappsutdelning. Fick ju som ni ser nedan finaste julklapparna av hjärtat <3 
Sen hade vi en skön slapp morgon innan vi åkte till min bror och hans familj där vi sedan firade med min familj. Fick så himla fina julklappar av syrran. Ska visa sen! Hon känner verkligen mig <3 
Min familj skämmer verkligen bort mig :)
Sen åt vi massor med mat som vanligt på julafton och hjärtat spelade FIFA med min brorson. Idag väntar julfirande nummer 2 i gummark med Johans familj! Kommer bli ännu mer mat och ännu mer mys!
Har varit ute på en kall men skön löprunda och precis fått i mig frukost så nu ska jag göra mig iordning för den här dagen!
Hoppas ni hade en fin julafton!
Puss <3 
Allmänt | |
Upp