Tisdag - lite årsresumé och annat babbel


Mötte upp hjärtat på stan för lunch. Vi körde på thaibuffe och åt tills vi dog. Men nu är vi på något konstigt sätt hungriga igen så ska snart börja laga middag. 
Imorgon är det nyårsafton och det är ju skrämmande så snabbt tiden går! Helt sjukt! Känns som det var nyss vi låg dödssjuka i soffan och åt Max till middag och räknade ner minuterna till 12-slaget mest för att vi skulle få gå å lägga oss igen! Haha inte kul att fira in det nya året med 40-graders feber inte!
Har haft ett så fantastiskt underbart år!

2014
* Reste till Mexiko i mars
* Reste till London med hjärtat i juni
* Hade världens varmaste och bästa sommar med finaste vännerna och pojkvännen 
* Reste till London igen i augusti med tjejerna 
* Köpte hus och flyttade in i september
* Fick veta att min bästa vän ska bli mamma och jag "moster"

Självklart har det väl hänt en del tråkiga saker också och jag har väl inte mått superbra hela året men det är väl som det ska antar jag!
Jag kommer ändå minnas år 2014 som mitt bästa år hittills. 
Hoppas ni har det bra  och att ni är rädda om varandra! 
Puss <3


Allmänt | |
#1 - - Banana:

Men asså Gud vad gött ändå att känna att det varit "bästa året hittills" =)

Svar: Ja verkligen :)Kram <3
leewahlbergmalin.blogg.se

Upp