Måndag - min morgon







Några dagar sen jag kikade in här sist. 
Sitter å plöjer igenom tidningar och min julklapp jag fick av Johans mamma :):):)
Kan hittills verkligen rekommendera den! Sofi Fahrmans andra träningsbok!
I veckan ska vi försöka boka en resa till ett varmt land. Någon som har nåt bra tips???
Vi vill åka i maj och det ska vara varmare än svensk sommar! Gärna i Europa då våra senaste resor varit långa resor så denna gång ska vi försöka hålla oss hyfsat nära hemma så flygtiden inte blir superlång :)
Hoppas ni haft en fin start på denna vecka!
Puss <3    
Allmänt | |
#1 - - Emilia:

Kan tipsa om Nice i Frankrike! Underbart vackert ställe, god mat, bra shopping, nära till Monaco, Cannes, Antibes (perfekt för dagsutflykter)... 😊

Svar: Tack snälla för ditt tips! Ska kolla närmare på Nice, låter ju super!Kram <3
leewahlbergmalin.blogg.se

#2 - - E:

Cypern (fig tree Bay) eller Italien (Rom). Rom är helt galet underbart!! Vi älskar att resa runt i USA annars och har gjort det flera gånger.. Men efter att ha "hittat" Rom så blev vi hooked. Så mina tips, Cypern eller Rom 😀

Svar: Tusen tack för tipsen! Rom har har vi kikat på några gånger faktiskt så det är absolut ett alternativ!Kram <3
leewahlbergmalin.blogg.se

#3 - - E:

Vi bodde på ett jättetrevligt hotell med riktigt bra frukostbuffé, pool och trevliga rum! Dock 10min från city, men hotellet hade egen buss som gick till och från city, så det var riktigt smidigt. Och skönt att kunna varva storstad med lite pool-häng ibland. Maten var gudomligt GOD (och vinet). Men kolla på tripadvisor vart ni ska gå och äta så ni slipper bottennappen! (Detta om ni åker till Rom såklart!). Italienarna är väldigt trevliga också, inte lika dryga och sura som fransmännen.
Hoppas ni kommer fram till nåt som känns bra!

Upp